Please visit my other blog, click and watch

Wie ik ben

Mijn foto
Dit wordt mijn dagboek,waarin mijn creativiteit in de vorm van fotografie, tekenen, schilderen en handgemaakte poppen vertelt over wat mij dagelijks bezighoudt. My thoughts, my creativity, my dreams ..... a little glimpse into my daily life.

October

October

Snow Queen

Snow Queen
© Mapi

Don't forget the birds

Don't forget the birds

Lightshow Kijkduin

Lightshow Kijkduin
Image and video hosting by TinyPic
dinsdag 30 maart 2010

PostHeaderIcon Goed toeven !

Afgelopen zaterdag was het weer zover................op naar Brabant !
De boel openzetten, water aansluiten , vegen, harken en van de bostuin genieten.


Hier en daar stonden kleine viooljes, ze vielen nauwelijks op.

donkersporige bosviooltjes  (viola reichenbachiana)


Een nieuwsgierige roodborst kwam ook even gedag zeggen.
Mijn dag kon niet meer stuk !




1 reacties:

Jacoba zei

Oh, wat een dotje dat roodborstje, wat kijken ze je toch eigenwijs aan, he?!
Ik vond onder de heg ook bosviooltjes en heb er gauw een paar op een ander plekje gezet. Zo'n mooi bloempje!
Wat heerlijk dat je naar zo'n plekje in Brabant kunt gaan. Blad harken is wel meditatief.
Gezellig dat je langs kwam op mijn blog,
hartelijke groeten,
Jacoba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...