Please visit my other blog, click and watch

Wie ik ben

Mijn foto
Dit wordt mijn dagboek,waarin mijn creativiteit in de vorm van fotografie, tekenen, schilderen en handgemaakte poppen vertelt over wat mij dagelijks bezighoudt. My thoughts, my creativity, my dreams ..... a little glimpse into my daily life.

October

October

Snow Queen

Snow Queen
© Mapi

Don't forget the birds

Don't forget the birds

Lightshow Kijkduin

Lightshow Kijkduin
Image and video hosting by TinyPic
dinsdag 11 oktober 2011

PostHeaderIcon Autumn




Winslow Homer,  Autumn ,  1877.



The winds will blow their own freshness into you,

and the storms their energy,

while cares will drop away from you

like the leaves of Autumn.



Fall poem by John Muir (1838-1914)






Debussy: Préludes II - 2 Feuilles mortes (1910-1912)
(By: DesAbends)




11 reacties:

Lemons and blue zei

Een mooi geheel de mooie Herfstplaat en de muziek!!

Martina zei

Beautiful fall post Mapi - love all of it! Will now visit your other blog and see you there ;) xx

Castles Crowns and Cottages zei

MAPI!!!!!!!!!!

This is sooooooo beautiful; I LOVE DEBUSSY! Thank you for coming to visit me my dear friend! Enjoy the weekend, Anita

Josien zei

Zo mooi! De woorden ..de muziek..

Weet je, je derde Tranquility foto lijkt wel een schilderij van Monet, dacht ik, terwijl ik luisterde naar de muziek van Debussy.

Groeten,

Yvette zei

zwijmel

♥♥♥

Castles Crowns and Cottages zei

My sweet Mapi,

THANK YOU FOR COMING OVER TODAY to wish me well! YES, I AM GOING TO DO IT!!!! MY OWN SHOP...it will be fun.

Enjoy your WEDNESDAY! Anita

jose zei

Herfst, hmmm ik hou van herfststormen en de zon op het geel en rood wordend blad. Daarbij Debussy en je krijg meteen zin om op de bank te kruipen met een kop warme thee. Heerlijk, bedankt!

Jose

fleur zei

Ha Mapi; Helemaal mijn kleuren natuurlijk dit schilderij!
Ook de foto's eronder zijn erg mooi...die slapende poes...leuk!
Ik dacht eerst dat het schilderijtje van Rijka Bleeker was, die maakte ook van die meisjes in klederdracht...maar er staan dus andere letters onder.
Geeft niks dat het eigenlijk ingelijste kaarten zijn- vandaar dat jij er ook 1 hebt!
groetjes Fleur

lheurebleue zei

als dat toch eens waar zou zijn!

Castles Crowns and Cottages zei

SWEET MAPI!!!!!!!!!!

Oh dearest, THANK YOU FOR VISITING ME!!! I hope all is well with you. I miss my Dutch friends so much! ENJOY A BEAUTIFUL FALL DAY, Anita

Marja zei

Prachtige hersfst kleuren en woorden en de muziek past ook bij de atmosphere. Wij zijn niet in de mood want hier is het lichter en feller We zitten midden in de lente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...