Please visit my other blog, click and watch

Wie ik ben

Mijn foto
Dit wordt mijn dagboek,waarin mijn creativiteit in de vorm van fotografie, tekenen, schilderen en handgemaakte poppen vertelt over wat mij dagelijks bezighoudt. My thoughts, my creativity, my dreams ..... a little glimpse into my daily life.

October

October

Snow Queen

Snow Queen
© Mapi

Don't forget the birds

Don't forget the birds

Lightshow Kijkduin

Lightshow Kijkduin
Image and video hosting by TinyPic
vrijdag 6 april 2012

PostHeaderIcon Easter Blessings









May the beauty,
the joy and the blessings of Easter
fill your life with special happiness...












Happy Easter !


































Much Love and Light

***Mapi***



All photos were taken the last few weeks
in  Eemnes  and  at "Engelenpad"








11 reacties:

Riitta Sinikka zei

Thank you,dear Mapi! Happy Easter!! Hug!

Willy zei

Prachtig! Ik wil zo aanschuiven aan de paastafel.
Fijn weekend, lieve groet

Jacoba zei

Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt! Ik hoop dat je heerlijk buiten kunt zijn met Pasen.
Veel liefs,
Jacoba

Naiyaru zei

Jij ook een hele fijne, mooie Pasen gewend lieve Mapi, wat leuk dat je even op mijn blog kwam kijken en dat je zo'n lief bericht achterliet!

Geniet van die prachtige ontluikende schoonheid in de natuur, wat een prachtige foto's weer!

Liefs!
Nienke

La Maison zei

Wat een feest om aan te schuiven aan je tafel. Al je foto's zijn mooi.
Fijne paasdagen Mapi.

Lieve groet
Hermine

Draffin Bears zei

Happy Easter Mapi and I love all your beautiful photos.

Hugs
Carolyn

lheurebleue zei

wat een mooie foto's!
jij ook een Zalig Pasen!

Josien zei

Hoi!

Ik dacht precies het zelfde als Willy: ... zo aanschuiven aan de Paastafel...

Heb het goed!

Pierelantijntjes zei

Wat een mooie foto's Mapi.
Bedankt trouwens voor je compliment!
fijne dag
liefs Ester

Yvette zei

wat een mooie foto's!

ik ben je niet vergeten hoor maar drukdrukdruk

Jacoba zei

Hoi Mapi,
Ik kom nog weer even terug bij je aan deze heerlijke tafel en tussen die prachtige bloemen. Zo'n feest om te zien allemaal.
Dank je voor je comment: ja, dat ben ik rechts op mijn blog. Een kleurenstudie met gemengde techniek. Dit was pas de ondergrond.
Fijne dag, hoewel het regent!
Liefs,
Jacoba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...