Please visit my other blog, click and watch

Wie ik ben

Mijn foto
Dit wordt mijn dagboek,waarin mijn creativiteit in de vorm van fotografie, tekenen, schilderen en handgemaakte poppen vertelt over wat mij dagelijks bezighoudt. My thoughts, my creativity, my dreams ..... a little glimpse into my daily life.

October

October

Snow Queen

Snow Queen
© Mapi

Don't forget the birds

Don't forget the birds

Lightshow Kijkduin

Lightshow Kijkduin
Image and video hosting by TinyPic
vrijdag 4 december 2015

PostHeaderIcon Icecle Fairy

 
 
 
Icecle Fairy
made by Mapi
 
Based on an idea by : Atelier Anemoontje:KLIK
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


3 reacties:

Yvette zei

Zo te zien heb je een gezellige tijd achter de rug Mapi!

Nu nog een goede jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar!
Love you

la- rêverie zei

Wishing you a happy new Year Mapi!

Greetings from Switzerland,
Eva

Tineke zei

Wat een schatje! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...