Please visit my other blog, click and watch

Wie ik ben

Mijn foto
Dit wordt mijn dagboek,waarin mijn creativiteit in de vorm van fotografie, tekenen, schilderen en handgemaakte poppen vertelt over wat mij dagelijks bezighoudt. My thoughts, my creativity, my dreams ..... a little glimpse into my daily life.

October

October

Snow Queen

Snow Queen
© Mapi

Don't forget the birds

Don't forget the birds

Lightshow Kijkduin

Lightshow Kijkduin
Image and video hosting by TinyPic
woensdag 5 januari 2011

PostHeaderIcon Under Construction


Hello Dear Readers, welcome to Mapi's World  !
It's a New Year and time for a New Start.

Take a rest for a while .....

Edouard Manet, Portrait of Mme. Manet on a blue sofa, 1874,
Musée d 'Orsay, Paris, France.
(Copyright © 1999-2010 Olga's Gallery. All rights reserved.)

Yes, it's a bit dark in here.
We need some more color.

So let's pick up some flowers.








(Under Construction)

3 reacties:

Jacoba zei

Wat een heerlijk schilderij van Mme Manet! En dan al die kleuren, zowel van het schilderij als van je foto. Heel erg mooi!
Het lukt jou om hele grote foto's te plaatsen, dat is nog in de oude Blogger versie, denk ik. Extra groot zit niet meer in mijn pakketje ;-((
Groeten,
Jacoba

flowing moments zei

Wat een mooie kleuren het schilderij en ook de bloemen zijn prachtig!

Groetjes Joke

bellis perennis zei

gerbera\s en rozen prachtig in roze mijn favoriete kleur maar rust kan ik nog niet nemen groetjes Jacky

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...