Please visit my other blog, click and watch

Wie ik ben

Mijn foto
Dit wordt mijn dagboek,waarin mijn creativiteit in de vorm van fotografie, tekenen, schilderen en handgemaakte poppen vertelt over wat mij dagelijks bezighoudt. My thoughts, my creativity, my dreams ..... a little glimpse into my daily life.

October

October

Snow Queen

Snow Queen
© Mapi

Don't forget the birds

Don't forget the birds

Lightshow Kijkduin

Lightshow Kijkduin
Image and video hosting by TinyPic
zondag 7 augustus 2011

PostHeaderIcon Sunny Summer Blessings




My little orchid in full bloom .....







This pretty duckling I saw last week .....














Delicious Ice Cream Flavors .....







Glittering Golden Sparkles ....






Painted Flowers .....






A glimpse of the smile of the girl with a pearl earring .....

 





and a sunbathing Seagull .....











These were a few of my summer blessings .....

(all photos taken by  © Mapi , at  home, Eersel, The Hague )








Joe Hisaishi Live - Summer
(by : Nomyo)





8 reacties:

Ans van Ispelen zei

Zo te zien,ben je weer in Den Haag geweest.
Mooie foto's,lieve Mapi.

Groetjes Ans

flowing moments zei

Mooie leuke foto's leuk muziekje erbij, helemaal leuk!!

Groetjes Joke

lheurebleue zei

dagje den haag gedaan?
volgens mij is er meer zomer te zien op blogs dan buiten 'in het echt' ...

bellis perennis zei

Als je je zegening gaat tellen dan zijn het er veel en fijn dat je ze kunt zien en er van kunt genieten Ik wens je nog veel meer summer blessings toe
liefs jacky

Josien zei

Leuk om ook je muziekkeus te horen. Verrassend en nieuw voor mij!

En het wandelingetje door Den Haag was ook aardig.
Groet!

The Dutchess zei

Sending you sweet Summer blessings dear Mapi..voor mij was het een blessing om weer je blog te bekijken...

Hugs from all of us T.D and comapany.

Castles Crowns and Cottages zei

MAPI!!!! You, YOU are so kind and wonderful! ME???? I am one of your favorites???

That is a blessing to me!

I just adore that duck...oh how I enjoy nature!

BISOUS! Anita

Marja zei

I love the painting "the girl with the pearl earring, the flower painting is gorgeous as well. Cute duck. Dit is in Den Haag is het niet. Mijn neef heeft er lang gewoond en die heeft ons rondgeleid in Den Haag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...